2011. március 30., szerda

A szőke és a blogja

Én vagyok!!!! Ma egy kicsit mindenfélét nézegettem a blogon, és nagy bánatomra nem csak nézegettem a mindenfélét, hanem nyomkodtam is az egerentyűn a gombokat.
Ennek az lett a következménye, hogy jobb oldalon alul ahol a rendszeres bloglátogatók vannak, vagyis "Ők", valahogy letiltottam a képeket :(((
Most két kép van, pedig volt sokkal több is. Azt kiírja, hogy mennyien nézitek, de a képek eltűntek szőrén szálán. Egy dolgot biztosan tudok, hogy Én vagyok a ludas, sőt azt is tudom hogyan csináltam, csak visszacsinálni nem tudom.
Ha Valakinek lenne ötlete, "szőke vagyok, nem tagadom" jeligére a hozzászólásokban várom :))))

4 megjegyzés:

  1. Ne keseregj, ilyenek vagyunk mi szokek.:)
    Az "Egy jo szo" jatek keretein belul felviditalak egy ponttal!! Bovebben itt:http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó ötlet!!! És köszönöm szépen!!! :)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem rendesen látszanak a képek :)) Vagy azóta sikerült megbütykölnöd?

    VálaszTörlés
  4. Nem sikerült sajnos!!! Viszont az jó, hogy Nálad látszik, mert az azt jelenti, hogy csak az Én gépemen állítottam el valamit, ha jól emlékszem akkor a képeket blokkoltam, csak nem tudom visszacsinálni :)))

    VálaszTörlés