2011. március 15., kedd

1-2 hétköznapi pitty-putty

Talán két hete voltunk vendégségben egy itt megismert kedves aranyos / nyal :)/ magyar párnál. Náluk kóstoltuk meg először az itteni tiszta tehén tejet. Tudni kell, hogy a bolti tej itt szinte ihatatlan. Nagyon rossz mellékíze van, ezért sem Győző, sem a Kory nem volt hajlandó meginni. Én is, és Eszter is, csak tejeskávénak tudtuk elfogyasztani. A lényeg a lényeg, a friss nyers, csöcsös tehéntej: ISTENI volt!! És azóta már sikerült is beszereznem heti 6 litert költségtérítés mentesen a főnökömék nagyon kedves barátjától. Érdekes, hogy amikor szóltam Nekik, hogy szeretnék tejet venni, és van-e ismerősük, lévén igencsak vidéki életet élnek, élünk, szóval azóta Ők is a hozatott tejet isszák, eddig meg eszükbe sem jutott. Egy élő példa a több ezerből a kiwi-k kibogozhatatlan észjárására :)))
Más...
Pár napja rohantamban megláttam egy birsalmafát. Még le is lassítottam, mert nem igazán hittem a szememnek, meg amúgy is romlik a látásom közeledvén a 40-hez.
De az volt, birsalmafa.
Tegnap a Kory-val ledézsmáltuk a fát, és holnap birsalmasajt csinálódik a konyhámban, persze nem magától, mert az ugye nem megy, és amúgy sincs akkora szerencsém, hogy a manócskák megcsinálják. A Győzi nagyon szeret ténykedni, és a lekvárokat, meg hasonló pepecs melókat Ő végzi. Majd megemlítem, hogy mihamarabb meg kéne csinálni, hátha megalkuszunk, és a "majd ledolgozom Édesem...." mondattal leveszem a lábáról :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése