2011. március 8., kedd

Füge

Na tessék most meg rámjött a szófosás, mondjuk ez elég sűrűn előfordul Velem, de írni annyira nem megy jól mint beszélni :)
Tehát a FÜGE! Imádom, a világ legszebb gyümölcse, és egy gyerekkori élményem is fűződik hozzá. Amikor még a tv-t csak lentről láttam, mert ugye nem voltam elég magas, hogy szemtől szembe találkozzunk volt egy rajzfilm a címe Az idő urai. Ebben volt egy kis srác aki elveszett, meg sok minden történt Vele, de nem is ez a lényeg. Ebben a filmben láttam először fügét. Beleszerettem, első látásra, pedig fogalmam nem volt, hogy mi is az, akkor még. Sok év eltelt mire kiderült, hogy ez egy gyümölcs, és amikor először belekóstoltam a szerelem elmélyült egy életre. Vagyok még így dolgokkal, például a labrador imádata is ilyen. Szintén gyerekként láttam a Végtelen történet című filmet. Volt abban egy repülő kutya, ami mint kiderült szintén később egy labrador volt és szintén egy életre szerelem volt. Nem tudom megmagyarázni, hogy miért, talán előző életeimben szerettem meg a labradort, és a fügét is.... :) És talán a férjemet is, mert az is szerelem volt első látásra, és egy életre szól! :)
Folytatva a kis elkalandozásom után, elmentünk egy rendezvényre Hamiltonba, / Ágica tudja hol van :)/ és onnan hazafelé, amolyan hátsó utakon jöttünk, az út szélén pedig láttam egy hatalmas csodálatos fügefát. Sírni tudtam volna, de komolyan!!! Teljesen elgyengülök amikor meglátok egy fügefát, SZERETEM! Persze megálltunk, és mennyei volt, hatalmas öklömnyi mézédes gyümölcsök, csak zabáltam. Nem igazán lehet evésnek mondani amit ott és akkor végbevittem, de nem szégyenlem, hiszen a Szerelem már csak ilyen :)))
A fának tulajdonosai is vannak, és megengedték, hogy akármikor, akármennyit hozhatunk.
Nem tudják még mit tettek! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

3 megjegyzés:

  1. :)
    Nekem van fugefam. Igaz, meg csak par eves (6-7) de terem szepen, evente ketszer is. Imadom pezsgoben megrottyantani kis mezzel.:) Most anyukam gondozza.
    Hat akkor remelem,hogy nagyon sokszor zokogsz meg a fugafan!(oromodben)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tervben van egy fa, de majd amikor gyökeret vertünk, mert nem akarom magammal cibálni szegénykét :)Azért a sírással csínján bánok, mert elveszi az időt az evéstől :))))))))

    VálaszTörlés
  3. Nem ez a lényeg az írásodban, de úgy örülök, hogy felemlegetted az Idő Urai című filmet! Annak idején, gyerekként, nagyon szerettem. Jó, hogy van másnak is emléke errről.

    VálaszTörlés