2011. március 29., kedd

Már jobb ám :)

Sokkal jobb a kedvem, vagyis van! Habár szombaton megint bosszankodtam egy sort, de azt hiszem ha az ember "ujjat húz" az Immigration-el, akkor így jár :)
Szombaton megérkeztek az útlevelek, nem nem, ez még nem a Residency, hanem a Work Visa matrica. De, a Kory útlevele nem volt a csomagban. Kaptunk egy információt, hogy az Övé ottmaradt egy másik officer-nél............ jaj, tényleg lehet le sem írtam mi történt :))))
Tehát ugye beadtuk első körben a Work Visa-ra a papírokat egyben mindent, de az útleveleket nem tettük a csomagba. E miatt másnap visszamentünk, és azokat szépen az átlátszó borítékba raktuk, és a segítőkész kisasszony tanácsa alapján ráírtuk az officer nevét. Na, mostan az első már novemberben beadott WV kérelmet elutasították azzal, hogy nincsenek benn a papírok a borítékban. Mi persze amikor minden kitöltendőt beletettünk, írtunk egy levelet, hogy a PR officer-nél vannak a mindenféle egyéb papírok amik kellenek a WV-hoz is. Természetesen nem vette a fáradságot a WV officer, hogy a felette lévő emeleten dolgozó PR officerrel beszéljen, vagy akár egy k...va emailt küldjön, ezért dolga végezetlen visszadobta az egész hóbelebancot, egy hónappal a leadás után.
Amikor megkaptuk a levelet, hogy mi van, majdnem dobtam egy szaltót, és másnap már mentünk is a kirendeltségre. Ott erős elnézések közepette /Ők kértek elnézést/ megint beadtuk a papírokat. Miközben sorba álltunk, bejött egy nő, és leadta valakinek az útlevelét amit Neki postáztak ki......nem jó ómen, gondoltam :)))))
Ezennel nem dobták vissza a cuccokat de....., és innen akinek nem bírja a gyomra az izgalmakat kérem ne olvassa tovább :))) Esetleg szédül a hülyeségtől :))))
Négyünk útlevelét három officerhez adták ki. Az a baj, hogy túl sok indiai dolgozik az Immi-nél, és nem csinálnak IQ tesztet, semelyik formáját sem.
Az Enyémet és az Esztiét egy emberhez, a Kory-ét másikhoz, de még ezeket a Henderson-i kirendeltségen, és a Győziét pedig elküldték Manukau-ba :)))))
Ez nem olyan régen derült ki, mert már 3 hónapja várunk arra a szerencsétlen WV-ra, és kissé aggódtam, mert közben lejárt. Féltem, hogy egyszer csak kopogtatnak, aztán irány a darány :)
Azt a felvilágosítást kaptuk, hogy ilyen esetben van egy átmeneti Visa, nem kell aggódni.
Na, és a hab a tortán, hogy addig amíg nincs hivatalosan jogalapunk itt lenni, ez ugye a WV, addig a Residency officer sem tud tovább lépni az üggyel.
Itten tartunk most :)))
Vagyis ott, hogy várjuk a Kory útlevelét, ami állítólag már múlt héten csütörtökön készen lett, de még nem postázták, a fene tudja miért.
Esküszöm itt mindenki előtt, ha túl leszünk ezen a szarságon, úgy berúgok mint az albán szamár, és nem érdekel kinek mi a véleménye a csúnya, hányós, büdös, dülöngélő, félrebeszélő igaz, nagyon kedves , és oda adó negyven körüli nőkről :)))))))))))))))))))))))))))))))))

6 megjegyzés:

  1. Hát úgy látszik, ezek a hivatalos papírügyek sehol sem mennek simán... Én is állandóan a hajamat tépem, már csak az ügyintézés gondolatára is... Anno, amikor az állampolgárságot intéztem itt, én is megfogadtam, hogy ha egyszer túlleszek rajta, egy hétig bulizok... Hát ne tudd meg, amikor ezt megfogadtam, még csak a nagyfiam volt meg... mire a kezembe fogtam a görög személyit, már túlvoltam a második terhességen, meg is szültem, és pici babával valahogy nem tudtam beváltani az ígéretet :DDD

    VálaszTörlés
  2. Szia Csajok heló Viziló!
    a festékboltos vok! mindig örömmel olvasom lélekemelő irományaidat, de ez nem AZ! Viszont roppant jót szorakozok azon, hogy túl bonyolított életünk, oly sok olyan embert eltart, akik valójában a qtyatáp darálóba valók! és ez távolról sem fajgyűlölet!
    Mit írjak, ami számotokra vidámság lehet BIGTirpákiából?
    jelen pillanatban küzdök a széphővel .... azért kell fizetnem 110.000 Ft-ot évente, hogy a cső ott fityeg, meleg zéró! megkérdeztem az ügyvédet:
    biztatott, h a bojtárt ráállítja az ügyre! ... nem nyeri meg: no lóvé b*szki!
    viszont tanulok németül ... mert én is lelépek az biztos!

    VálaszTörlés
  3. Szia Pitta :)
    Első körben, Isten Hozott!!! Örülök, hogy olvasgatod a blogot!
    Lélekemelő ez is, Én már csak röhögök, de komolyan. Mi tesz jobbat a lélek emelésnek mint egy hatalmas nagy kacaj :))
    Itt hozzá lehet szokni az abszolút értelemhiányos megnyilvánulásokhoz. Otthon sincs ebben hiány, csak otthon nagyfaszságból nem ért a "jóember" itt meg tényleg nem érti mi lenne a dóga :)))) Ezen inkább derülök nagyokat, mint a falra másszak, vagyis próbálom azt a lelki helyzetet felvenni, hogy komolyan is vegyem, miszerint....."úgy még nem volt, hogy valahogy ne lett volna" ezt az imát mormolgatom magamban a helyett, hogy az arcába másznák annak az IQ hiányos apró kis hangyának :)
    Na ebben maradjunk, és tanuljál szorgalmasan, a széphő meg kapja be!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Krinya :)
    Én már nem szülök, maximum addig tarthat, hogy az uncsival megyek bulizni :)))))

    VálaszTörlés
  5. Azert nem csinalnak tesztet, mert negativ lenne...
    Most orulj, hogy csak negyen vagytok.:)
    Nyugodtan "hajolj" el, ha megvan a vizum! Mondanam, hogy meg kepet is tegyel majd fel magatokrol.:)

    VálaszTörlés
  6. Ma kaptunk emilt az officertől, hogy visszavitte a postás a Kory útlevelét, mert nem találták a címet. Na most, az előző megjött amiben a hármunk útlevele volt, a Koryét halvány lila fingom nincs kinek postázták el......és még valami
    írt a residency officer is, hogy amikor leadtuk az EOI-t nem adtuk meg a testvéreink adatait, ésssss az orvosi papíromban a D5-ös kérdésre nem válaszolt a doki. :))) na, most mehetek a dokihoz Auckland-be, onnan Hendersonba leadni a kitöltött papírt :)))hihihihihi :)

    VálaszTörlés