2010. augusztus 23., hétfő

Kicsit elment..........





Kicsit elment a kedvem az írástól.....nem tudom miért :)
De azért vannak híreim is, hamarosan újra kiskutyások leszünk. Dessy a kisebbik sárga szukánk tüzel. Egy héten belül megyünk fedeztetni, és újra kiskutyáktól lesz hangos a ház :) Karácsonyi kiskutyák lesznek, vagyis mire az új családhoz mennek, addigra éppen karácsony lesz.
Nekem ezek az alkalmak mindig nagy boldogságot jelentenek, mert látom mennyi minden öröklődik a gyönyörű kutyáimból a picikbe, és amúgy imádom a kiskutyák illatát. Persze van ezzel munka bőven, főleg azzal hogy illat maradjon és ne szag :) De szeretek körülöttük lenni, beülni az ellető ládába, és órákig nézegetni az újszülötteket, aztán amikor kinyílik a kis szemük, és elindulnak az megint hatalmas élmény.
Most nagy dologra készülünk, mert szeretnék egy webkamerát az alomba rakni, és a weblapunkra felrakni, hogy bármikor, bárki láthassa éppen mit csinálnak, hogyan fejlődnek, okosodnak a drágáim. Még nem tudom hogyan lehet ezt megoldani, de nagyon az ügyön vagyok :)
Most csak pár kép amiket találtam a gépen, de amúgy milliónyi van :)
További infó: www.labloverkennel.com

3 megjegyzés:

  1. A webcamera nagyon jó ötlet! Így vagy úgy, de mi biztosan szeretnénk majd megnézni őket! ;-) A kis labradoroknak is olyan szaguk van, mint a kis moszkvai őröknek? (Én még más fajta kölyköt nem szaglásztam.)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó, én is annyira imádom a kiskutyákat!!! Kétszer volt eddig szerencsém végigkövetni a fejlődésüket, a régi kutyusaimmal, meg egyszer kismacskákat is segítettem a világra saját kezűleg. Hatalmas, felejthetetlen élmény volt!!!
    Kiváncsian várom majd a webkamerát!

    VálaszTörlés
  3. Herrbakos:Addigra már itt lesztek, úgyhogy majd úgy is nézhetitek őket :)
    Na, Én meg moszkvai őrt-t nem szaglásztam :), de szerintem a kiskutyáknak hasonló az illata, nekem amúgy sem büdös a kutya, még az ázott sem :))))
    Krinya:Jövőre még két alom lesz, ha minden jól megy feketék....izgalmas évnek nézünk elébe :)
    Hát igen a kétkezi segítség az mindig az enyém, vagyis Én szoktam a kitolásnál besegíteni. Az ellés amúgy itt a lakásban van, kanapén :)

    VálaszTörlés