2010. augusztus 12., csütörtök

Harmadik hét






Hétfőn Budapest volt a cél, ügyet intéztünk, de eközben azért csináltunk mást is. A Nagylányom a barátjával eltöltött vagy 5 óra hosszat a vidámparkban, mi addig a parkban lébecoltunk. Estig elment az idő, és úgí döntöttünk, hogy moziba megyünk. Mi az Avatar című filmet választottuk 3D-ben. Nem bántam meg, nagyon nagy élmény volt, fantasztikus!!!!


Kedden este Seal koncert várt Minket Pécsett. Ez már a harmadik Seal koncertünk volt, tudtuk mire számíthatunk, mit kaphatunk. Meg is kaptuk :)))))) Az ember fantasztikus, a zenészei briliánsak, csoda volt a koncert megint :)

Szerdán a barátainkkal mentünk Veszprémbe, zenei fesztivál volt. Úgy volt, hogy mindketten jönnek, de sajnos egyikükkel kellett beérnünk. Így nem igazán lett az este olyan amilyet szerettünk volna, és azt hiszem ha előre tudjuk, hogy nem lesz teljes a létszám nem megyünk el. A végére már igazán pukkancs lettem, untam, és azt hiszem már nagyon fáradt is voltam.
Zsuzsikám, köszi az estét, sajnálom, hogy nem úgy sikerült ahogy azt elképzeltük :)))))Majd legközelebb :)

Csütörtökön nagy buli várt ránk :)))
Szintén régi barátokkal mentünk kirándulni. Megmásztuk a Rám-szakadékot!!!!
Egész napos kirándulás volt, jóféle reggelivel az árnyas fák alatt és még jobb ebéddel, már kissé elgyengülve :))) Képeket rakok fel erről a megmérettetésről, mert nagyon nagy élmény volt, attól függetlenül, hogy nagyon meleg volt, szerintem legalább 40 fok, és a papucsom is elszakadt, hiszen mi másban menne az ember ide, mint papucsban :))))))
Simi és Tüncike! Felejthetetlen élmény marad Nekünk az a nap!!! Nagyon szépen köszönjük :)))

Pénteken reggel lementünk a Balatonra az Új-Zélandon megismert barátainkhoz. Vagyis ez is kissé bonyolult...........na, szóval
A barátnak van nagy szerelme, akit nevezzünk a barátnőnek, akinek van anyukája /puszi Zsuzsika, köszi mindent :)/ aki pedig egy nagyon fasza kis tábort vezet a Balatonon.
Ide voltunk hivatalosak.
Pénteken reggel landoltunk, és másnap reggel jöttünk el, amit megbántunk, mert maradhattunk volna még legalább délutánig, mert Nekem csak este volt programom.
Sokat fürödtünk, isteni rántott húsit ettünk paradicsom salival, és még sok minden mást is.
Édesek a gyerekeik, fantasztikus a család............!!!!
Este elmentünk a városba a kavalkádba, szintén nagyon jó volt, aztán jöttek a szúnyogok, amin nagyon meglepődtünk. Én még ennyi vérszívót egy helyen nem láttam. Éjjel dinnye evés, kis borocska iszogatás, és mentünk volna aludni, de azt nem nagyon lehetett. A rengeteg szúnyog, és a hatalmas hőség................embertelen volt. Nem sokat aludtunk, így már reggel fél 5 körül készülődtünk a partra kicsit enyhíteni az éjjeli hőséget. Azt hittem, hogy hajnalban nincsenek szúnyogok............, de vannnnnnak. Ahogy leértünk a partra arra lettem figyelmes, hogy nagy morajlás van mindenfelé, mire rájöttem, hogy mi az, már meg is támadtak a mocskok. Berohantunk a vízbe, és csak a szemünk volt kint mint a vízilovaknak, de így sem nyughattak. Kirohantunk, és futásnak eredtünk, nagyon vicces volt. Még ennyi szúnyogot életemben nem láttam egy helyen!!!!!
Nektek is köszönet mindenért, nagyon jó volt együtt lenni!!! :)
Még ezen a napon várt rám egy osztálytalálkozó. Én magam szerveztem még innen. Akit tudtam mindenféle közösségi portálokon elértem, vagy közvetlenül, vagy közvetve.
Nem voltunk nagyon sokan, de aki ott volt annak nagy köszönet, annak is aki el akart jönni, de programja volt. Sokat beszélgettünk, amolyan kötetlen dumcsiparti volt, és szerintem jól éreztük magunkat. Hiányoztak már nagyon a régi osztálytársak, talán a távolság is benne van a dologban, nem tudom. Dehogy nem tudom, persze, hogy benne van :)))) Amíg otthon éltem, nem nagyon foglalkoztam ezzel. Itt-ott összefutottunk, vagy hallottam azokról akikkel nem találkoztam.
Köszönöm, hogy eljöttetek, remélem minden évben megteszitek ezt!!!! :)

Vasárnap a családdal töltöttük a délután nagy részét, és az estét.
A Keresztapám hívott minket hozzájuk, és onnan mentünk egy nagyon jó étterembe. Ott voltak az uncsitesóim, Nekik a gyerekeik, és egyik részről a férj is. Nagyon kitett mindenki magáért, és nagyon jól is éreztük magunkat. Fesztelen volt a beszélgetés, nagyon jó volt Velük lenni!!!!
Igaz a vacsinál már inkább a bepakolandó kaja mennyiségéről fecserésztünk, mert állati adagokat kaptunk, és nagyon finom volt a vacsora :)
Köszönöm a szép estét, és a kedvességeteket!!!

Na felpakolom a képeket, mindenki tegye a megfelelő helyre őket :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése