2010. május 25., kedd

Újra itt........ :)

Visszafelé fogok írni, mármint nem lentről kell majd olvasni a bejegyzéseket felfelé, és jobbról balra, hanem az időben visszafelé, mert nagyon sok mindent kihagytam.
Délelőttönként majd gondolkodom, hogy miről írjak, aztán ebéd gyártás után neki látok.......
Nem kell a napi munkámhoz nagy agykapacitás, és sokat vagyok egyedül, már a szófosás nem megfelelő arra, hogy a gondolataimat ne emésszem tovább :)
És az emésztésről jut eszembe :)
A mai bejegyzés: A Gomba
Mert itt van bizony :) Én eddig csak az üzletekben láttam, pedig Nálunk vidékebben szerintem senki nem lakik aki onnan jött ahonnan Mi.
Szóval a minap bekoppantott hozzánk a szomszédbácsi a feleségével, és betuszkoltak egy hatalmas vödör gombát. Első körben majd a frász kerülgetett, emlékezve a sok otthoni tapasztalatra. Egyszer sikerült egy egész napos munkánkat a bevizsgálónak úgy ahogy volt a kukába hajítania, egy darab ehető nem volt a kis kosárkánkban.......na erről van szó :)
Tehát nem nagyon tudtam örülni neki, mert egyrészről semmit nem szeretek kidobni /tudjátok jól, milyen ez a berögződött érzés :)/ másfelől pedig félek a gombától nagyon. Na nem azért mintha nagyon agresszív lenne, hanem inkább a hatástól amit az elfogyasztása után produkál. Mert....a legnehezebben emészthető zöldség???? Nem is zöldség, gondolom :)
Na, szépen megpucolgattam, szétosztottam, mert nem vagyok egy irigy ember, és a főnökömnek is vittem belőle. Nagyon örültek neki, a kedvence.....ennek Én is nagyon örültem, egy nyelvcsapással több :)
Én tésztára csináltam belőle szószt, sonkával. Nagyon fini lett!!
Ma reggel amikor indultam a melóba, valahogy a mellettünk lévő legelőre tévedt a szemem, és akkor láttam, hogy annyi hasonló gomba van ott, egy életre el vagyunk látva!!!!
Na, gondoltam....legalább nem kell fűteni a télen :))))

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy újra tálaltál némi olvasnivalót. Ezúttal gombás körettel ;-)

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem, mar vegleg "bezart a bazar"!:)
    Finom recepteket is megosztasz a kedves olvasokkal?:)

    Puszi

    VálaszTörlés