2010. május 31., hétfő

Fogyi

Az előző bejegyzésem végén jutott eszembe, hogy nem is írtam a fogyó kúrámról.
Ez életem legnagyobb harca, a kilóimmal. Már nem tudom megszámolni hányszor fogyóztam, és híztam vissza, aminek meglettek a következményei, de erről publikusan nem beszélünk :)
Volt amikor 2 hónap alatt adtam le 25 kilót, nagyon csinoska lettem, de az élettől is elment a kedvem, a szexről ne is beszéljünk, így ez az állapot tarthatatlan volt. Próbáltam kordában tartani a súlyomat, de amikor a mozgást abba hagytam, és visszaállt a régi rend az a leadott 10-20 kiló azonmód vissza is kúszott. Annak a híve voltam, hogy nem kell mérleg, mert úgyis látni a rucikon, hogy mi a helyzet, de ez így nem jó. Mert mire látni addigra már beindult a visszadolgozás, és annak nagyon nehéz véget vetni, pláne megfordítani. Szóval ez a teória is megdőlni látszott.
Én olyan típusú ember vagyok aki zabál, ha baja van. Embertelen módon!!! Mások lefogynak az idegességtől, és hízok mint az állat. Így volt ez azelőtt is, hogy kijöttünk volna. Mire kiértem a család után két hónappal már 96 kilót nyomtam. Talán életemben nem voltam ennyire kövér, és nagyon szarul érintett amikor elmentünk ruhát venni és 20-as nadrág volt jó rám.
Aztán szépen itt elkezdett lemenni a sok kiló. Egy ideig magától, aztán besegítettem a testemnek, és rádolgoztunk egy kis Zumba-val. Az elején minden nap tornáztam, de mostanra heti 4-5 alkalommal. Ez tart 4 hónapja, mármint a tornás rásegítés, összesen eddig 22 kiló ment le. Most 12-14-es a méretem. Még szeretnék 4-5 kilót leadni mielőtt haza megyünk, mert tudom, hogy otthon mindenki tömni akar majd. Itt nem eszünk sertés húst, és zsírosan sem főzök, heti legalább egyszer hal van, amit otthon nem ettem meg. A pocsolya haltól kiráz a hideg, de az itteni halak nagyon finomak. Sok a zöldség, gyümölcs, kevés a kenyér, és persze teljesen más mint otthon. Itt lapra szerelt kenyeret lehet elsősorban kapni, ha olyat szeretnénk enni ami otthon van azt magunk sütjük, de ez nagyon ritkán van..........jobb is így :)
Tehát újra napi torna, sőt erősen gondolkodom a kettőben, és a kaját a lét fenntartás szintjére leredukálom. Otthon nyár van sok szép, csinos lány...........ne már, hogy lemaradjak :)))))))

2 megjegyzés:

  1. NZ a legjobb hely a fogyasra.:)
    Teljesen at kell szervezni az etkezest a hozzavalok miatt.
    Itt most ennek vege, mert minden hozzavlot a "szadba" logatnak.:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, nem tudom....sokan panaszkodnak, hogy híztak itt. Ez inkább elhatározás kérdése! Meg ugye a muszáj!!! Neked ilyen dolgokkal nem hiszem, hogy foglalkoznod kéne :)))

    VálaszTörlés