2010. május 28., péntek

Magyar Klub

Amikor az ember nekilódul ide a világ másik végére, szinte biztosra veszem, hogy az első 10 kérdésben benne van, hogy "hol vannak itt magyarok, és hol lehet találkozni Velük??".
Mi eddig nem jártunk Magyar Klubba, mert amikor az előbbi kérdést feltettem azoknak akiket kijövetelünk előtt megismertem és ugye evidens, hogy már itt éltek hát.....................nem valami jó dolgokat meséltek, és nem szerettem volna kitenni magam mindenféle kellemetlen helyzeteknek.
Egy szó mint száz, pár héttel ezelőtt elmentünk. Azt a hírt hallottuk, hogy új elnök van, és nagyon jó lesz, és lesz sok program, fiatalok idősek majd együtt örülünk és nagyokat beszélgetünk megosztva a mindenféle tapasztalatokat. Összesen két alkalommal voltunk ebben a klubban.
Most kellene egy pályázatot hirdetnem, hogy szerintetek mi lett a vége. Nem teszem ezt, mert nem sokan olvassátok a blogot, nem lenne fer, így leírom :)
Lényeg a lényeg, hogy nagy csalódás volt az egész!!! Az igaz, hogy finom magyar kolbászt vettünk, és ez volt a két alkalom legnagyobb durranása.
Amit ott láttam, és sajnos hallottam, ugyanaz a kellemetlenkedés, és még sok jelzőt írhatnék ide, ami miatt eljöttünk Magyarországról.Én azért költöztem ide, hogy szabad emberként éljek, és ne szabja meg nekem senki, hogy mikor ehetek, ihatok!!!
Nagyon sajnálom, hogy az emberek nem tudnak változni, aki nagyon régóta van itt szóba nem állna a fiatalokkal, azokkal meg végképp nem akik nem 8-10 éve élnek Új-Zélandon.
Jó lenne egy olyan klub ami pont azért létezik, hogy az ide érkezőket segítse, hiszen ez lenne egy ilyen klubnak a dolga, nem az, hogy mindenkit elirtsanak még a környékről is.
Na, mindegy azért tapasztalatnak jó volt.........az biztos ha kolbászt szeretnénk enni majd elmegyünk és veszünk!
Akikkel meg jóban vagyunk, majd találunk más lehetőséget a találkozásra :))))

2 megjegyzés:

  1. Szerintem az emberek tobbsege klub nelkul is tartja azokkal a magyarokkal a kapcsolatot, akikkel akarja.
    Mi csak egyszer voltunk NZ-n.Kar volt. Itt meg nem mentunk el, de ketszer is meggondoljuk.

    Puszi

    VálaszTörlés