2010. május 31., hétfő

Bulis hétvége

A dolog azzal kezdődött, hogy a nagylányom barátja kamion sofőr. Nem olyan régen kapott egy új kamiont amitől teljesen el van ájulva. Én, mivel női személy vagyok, ennyire nem vagyok oda a járművekért, de Ő nagyon örül, így Én is vele örülök. Szóval ezt a mesterséget családi berkeken belül űzi, az apukájának dolgozik....Nem gondoltam volna, hogy egy kamionnak is kell party-t adni, de itt ez a szokás. Szombaton estére meghívtak minket egy jó kis evészetre, ivászatra.
Csináltunk gulyást egy hatalmas lábossal, és olyan fél 5 felé mentünk hozzájuk.
Nem voltak még sokan a lábos gulyást a család azonmód bementette a házba ahol a nagymama nem bírta abba hagyni az evését :)
Szépen gyülekeztek az emberek, közben a többi kamiont is megnéztük. Amikor megérkezett az alkony, kivilágították a kamionokat, na így már szépek voltak.
Volt valami nagyon érdekes ami megdöbbentett. A srác anyukája maori, apukája pedig kiwi, és libanoni keverék.Ne is mondjátok már ez sem semmi, ha a gyerekek együtt maradnak, és gyerekeik lesznek, vagyis az unokáim ............. érdekes katyvasz :) De magyarul biztosan tudni fognak az hétszentség!!!!
Tehát vacsora.... egy nagy garázsban volt. Voltak ott sok kiwik, és sok maorik, az egyik a garázs egyik felében a másik, a másik felében. Nem beszéltek egymással, pedig egy család.
Nem értettem a dolgot, és tulajdonképpen most sem értem.
Azt már hallottuk, hogy nem kedvelik egymást a kiwik, és a maorik, de ennyire testközelben még nem tapasztaltam ilyet. Valaki magyarázza ezt meg nekem!!!
Aztán buli kettő :)
Vasárnapra meghívtuk hozzánk a kiwi barátainkat, nem kis hátsó szándékkal, mert ugye megyünk haza, és a ház magában, van egy macsek is........nem kell részletezzem a dolgot :)
A változatosság kedvéért szintén gulyás :), itt nagyon szeretik, nekünk sem volt ördöngösség mert gyorsan megvan. Csináltam még Gundel palacsintát, ennek is nagy sikere volt.
Még mielőtt megkértük volna Őket a nagy szívességre kaja után, mert azért megvártuk, hogy jól lakjanak, Ők mindent felajánlottak előre :) Jönnek macsekot etetni, meg házat nézni, postaládát üríteni, meg amúgy is. Nagy kő esett le a szívemről, mert egy hónap nem rövid idő, velük tudjuk tartani a kapcsolatot folyamatosan otthonról is.
Így alakult, hogy egy hétvégén 2 zabáláson vagyunk túl, és gulyást mostanában nem eszünk, ráadásul plusz fél kilót dolgozhatok megint le :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése