2010. szeptember 27., hétfő

Itt a TAVASZ


Ehhez próbáltam valami jó színt találni...remélem sikerült.
Minden virágba borult, sőt a nagy kedvencem a magnólia már le is virágzott nagyjából.
Imádom azt az időszakot, akkor is ha sok az eső, mert azt is szeretem. Tulajdonképpen szeretem a hideget, a meleget, a szelet, az esőt, a havat, a napsütést, a szivárványt, és mindent ami a természettel kapcsolatos. Sőt!!! ÉLNI szeretek.......ha jobban bele gondolok :)
Biztosan a tavasz teszi, igaz vannak ilyen föld felett lebegős időszakaim, egyre gyakrabban. Magam generálom ezeket, mert nagyon jó ebben az állapotban lenni.....szeretem az életemben jól érezni magam :))))
Tegnap voltunk egy kicsit kirándulni, nem messze, innen 15 km-re egy közeli parton. Igazából semmi különöset nem csináltunk, reptettük egy kicsit a sárkányt, hallgattuk a hullámokat, szépen sütött a nap, beszélgettünk, sokat nevettünk.
Nincs is mit ehhez hozzátenni...... :))))

Jesszusom.................lehet, hogy SZERELMES vagyok már megint????!!!!!! :)

3 megjegyzés:

  1. Hmm... a "reptettük egy kicsit a sárkányt" igencsak félreérthető (ismerve Győző Lóris poénjait :P))
    :D

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, a vigyoromat láttad-e a képen???? :)

    VálaszTörlés
  3. Hihi, ez a poszt mintha csak válasz lenne az én fecskebúcsúztatómra :)))

    VálaszTörlés