2011. június 27., hétfő

New York Hot Dog


Akkor akartam írni amikor már megvan a Residency, de sajnos még ez várat magára, és már leég a pofám amiért ennyire elhanyagolom a blogot. Meg az is baj, hogy a fene facebook-on fent vagyok, és ami érdekes,  történik azt ott megosztom, és slussz-passz, ide már nincs kedvem.
Van viszont másik hírem :)


The Food Truck Show

Szerepeltünk az NZTV One csatornáján, vasárnap este főműsoridőben :) Ez a felvétel már januárban megtörtént. Öt óra hosszat nyúztak minket, persze közben meg dolgozni is kellett, és volt amit többször felvettek. A végén az 5 óra hosszas felvételből lett 8 perc :))), de reméljük az üzletnek majd jót tesz. Ha egy rendezvényen megismernek már az nagyon jó!!!

4 megjegyzés:

  1. Igen, en is atkoltoztem a pofalapra.:)
    Ott vannak az ismeroseim, barataim, oket ott farsztom nap, mint nap a gondolataimmal.:)
    Blogolni mar nincs kedvem.
    A lenyeg, hogy itt is gratula!:)

    VálaszTörlés
  2. Engem érdekelne a blog, Facebookon nem vagyok fenn.
    Kattintottam a tv-s linkre, de csak reklámokat kaptam, műsort nem.

    VálaszTörlés
  3. Kattints, és alul van, hogy 1 2 3, a hármasra kattints. Itt bejön, lehet az a baj, hogy külföldről nézed??? :) Nem tom Tomio :)))))

    VálaszTörlés
  4. Itt is köszi Ágica!!! Igaz Nekem nagy érdemem nincs a dologban a Kory volt a főhős, Én csak okosan néztem, de azt nagyon :))))

    VálaszTörlés