2011. május 4., szerda

Vagyok......






Tehát volt húsvét, megvót az Anyák Napja, és a Május 1. is. Lizzy lányomnak / 2 éves feka labi, aki Wena gyermeke/ találtunk új gazdit, aminek örülök is meg nem is. Hamarosan repülőre ül, és meg sem áll a déli sziget legdélebbi csücskéig, ami nagyon csodálatos vidék, de kegyetlen messze van. Egyik szemem rí, a másik nevet!
Egy hete csináltunk 20 adag gesztenyepüré kockát. Ez itt csoda számba megy!!!! Van egy kedves ismerősünk ahol van 3 gesztenyefa, és Nekik fogalmuk nincs mit kezdjenek a terméssel. Már tavaly is szóltak, hogy dézsmálhatunk kedvünkre, de valahogy nem ült bele a bogarantyú a fülembe. Idén viszont vagy 12-15 kilót szedtünk amiből 20 adag 300grammos gesztenyemassza kocka lett. Szépen várják a mélyhűtőben az elkerülhetetlen sorsukat. :) Nem nagy ördöngösség megcsinálni, mondjuk a pucolás az nem semmi, de mint minden genya munka ez is az enyém volt, a többiek inkább csak szemmel segítettek :)))
Aztán tegnap csináltam madártejet....már nem emlékszem mikor csináltam, vagy csináltam-e valaha???!!! 2,5 liter tejből, és 11 tojásból sikeredett összecsapni a folyékony kalória bombát. Gyorsan elfogyott, ennél többet nem igazán tudok írni, mert mára már se híre se hamva :)
Persze még egy csomó minden történt az elmúlt hetekben, címszavakban:
- jönnek a szüleim decemberben
- megérkezett a barátném a gyerekeivel
- nagyot veszekedtünk a "Nagy fehérrel" a múlt héten
- napokig tartott, megszenvedtem
- a veszekedésünk után kaptam új mellényt, új itthoni finom meleg papucsot/ hülyék a férfiak!!!!/
- tanulok angolul, ugyanis ez volt a veszekedésünk kiváltó oka /hülye vagyok, hogy eddig húztam!!!!/
- hamarosan, vagyis június 2.-án megszűnik a munkahelyem létezni
- ha minden igaz maradhatok, de majd az új tulajokkal kell ezt letárgyalni
- semmi hír a residency eljárásunkról, amitől lekaparom a tapétát / ha lenne :)))/
- kaptam új barátnőt, egy porszívó személyében, Vele minden gondomat meg tudom beszélni, nagyon megértő, és hallgatag típus
- elkezdődött a suli a csajoknak, ennek örülök, mert szeretem Őket tényleg, de nagyon, csak az agyamra mennek amikor szünetben itthon vannak :) / habár a Koryt nem sokszor láttam/
- a "Nagy fehér" volt pecázni, nagy halakat fogott aminek meg Ő örült, három napig halat ettünk......megnyugtatásképpen a lent látható rája még él, Őt egy könnyed mozdulattal visszaengedte!!!!

No, egyenlőre ennyi, hogy tessék-lássék élek még :)

4 megjegyzés:

  1. Igaza volt nagy fehernek a balhe miatt, bocsi:)))
    Miert kell ket ev utan menni a kutyusnak? Tudom, ez nagyon szivszorito helyzet.:(
    Tok jo lenne, ha ott laknank a kozeletekben. Tuti atpofatlankodnak egy tejszinhabos gesztenyepurere:)))

    VálaszTörlés
  2. és ráadásul, pont az előbb jött a srác és hozott még vagy 5 kilót :) ja, tudom, hogy igaza volt! kellett volna tanulni már eddig is, de valahogy Én mindennel kirívok a sorból, és valami katartikus dolognak kell történnie, hogy az agyam a helyére kerüljön :))) Na, ez megvolt!!!!
    Lizzy-t nem akarjuk tenyészteni, és négyen meg sokan vannak, főleg ha költözni kell majd egyszer. Neki kell egy család ahol nagyobb figyelmet kap, itt Ő a "negyedik" és ez nem éppen a legmegfelelőbb helyzet. Most sikerült olyan helyet találni ahol már van egy kutya, és a srác ahogy eddig megismertük egy "kutyabuzi" persze jó értelemben.:)

    VálaszTörlés
  3. Én meg a pizzára mentem volna igen szívesen, meg arra a mézes cuccosra is!!!!! :)
    ps.: a pizza tészta receptjét szeretném kérni, mert nekem a büdös életbe nem sikerült tökéletesre még soha!!!!

    VálaszTörlés
  4. kuldom a facebookon uzenetben!

    VálaszTörlés