2011. április 4., hétfő

Hétvége

Tehát egy kis hétvégi összesítő....
Szombaton Te Kuiti-ben voltunk az éves birkaterelő fesztiválon. A hely 150 km-re van Tőlünk, de mivel nem volt hatalmas összeg a beugró, megkockáztattam. Reggel fél 5-kor keltünk, egy órával később indultunk és   nagyjából fél 8 körül értünk a helyszínre :)
Sok vásáros volt, ami az eddigi tapasztalataim szerint jó, mert ha sok a csetreszes akkor Ők már tudnak valamit, tehát várhatóan lesz vevőanyag. Így is volt, fél 2-kor lehúztuk a rolót, mert mindent eladtunk amit vittünk. Óvatosan készültem, így nem nagyon vásároltunk be előre, de így is jó nap volt.
A hétvége még egyéb "meglepivel" is szolgált. Még pénteken este felhívtuk az Anyósomat, mert kiderült, hogy kétoldali tüdőgyulladása van. Persze ügyesen titkolta, talán még saját maga előtt is, így már csak akkor vett tudomást a bajról amikor a szervezete beadta az unalmast, és nem tudott kikelni az ágyból. Az orvos elkezdte kezelni otthon, de ez kevésnek bizonyult, ezért a pénteki tüdőszűrő után nyomban bent is fogták a kórházban az intenzíven. Mindenki halálra ijedt, minket is beleértve. Sikerült beszélni a kezelő orvosával aki elmondta, hogy sokkal jobban néz ki, mint amit a leletek mutatnak, és még pár napig bent tartják az intenzív után is.
Most már az osztályon van, és lábadozik. Remélem vasárnap már otthon lesz, és tudunk beszélni Vele a skype-on.
Most először éreztem olyat, hogy messze vagyunk, és nem tudok menni!!! Nem jó érzés, bíztam persze a családban, hogy mellette lesznek, de mehetnékem volt. Tudom az agyammal, hogy akkor sem történik másképpen a dolog, ha otthon vagyok, habár talán, mert rendszeresen feljártam a Mammához, és biztosan észre vettem volna, hogy valami nem stimmel. Persze lehet önostorozni, meg lelkiismeretfurdalni, és fejjel a falnak menni, amit meg is teszek képletesen.......

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ez nem jo! De hala Istennek, javul az allapota. Az mar jo.:) Az egeszben a tavolsag a legnehezebb. Legalabbis nekem. Meg igy negy ev utan is. Ez az egy, ami "eluldoz" minket innen. A tobbivel nincs bajom.

    VálaszTörlés
  2. Képzeld H1N1 volt.....eszméletlen!!!! Nagyon remélem, hogy mostanában nem lesz ilyen!!!!

    VálaszTörlés