2011. április 8., péntek

Dögrováson

Tudtam, abban a pillanatban amikor beletüsszentett a levegőbe, az a 4-5 év körüli gyerek aki az apja nyakában volt a múlt szombaton bevásárlás közben, vagyis inkább a bevásárlás elején. TUDTAM :((( hiába fordítottam el a fejem, akkor már tudtam. És most dögrováson vagyok. Brrrr, nagyon nem szeretem, mert nyüszizésre ad okot, sajnáltatom magam, és ilyenkor még annál is jobban elvárom a törődést mint amúgy.
De tényleg szarul érzem magam, mivel a mandulámat kivették, így ilyenkor az amúgy is lestrapált nyirokmirigyem veszi le a gyulladást jelezve azzal, hogy kb. 3x akkora mint normál állapotban. Lángol a torkom, amikor tüsszentek majd bepisilek a fájdalomtól, és vagy 76 évesnek érzem magam. Menni nem esik jól, hát még ahhoz hozzákészülődni, vagyis felállni.....irtózatos egy állapot ez. Nagyjából 2 évente fordul elő velem, hogy elkapok egy ilyen nyavalyát, persze orvoshoz nem megyek, hanem hagyom, hogy a "házi doktorbácsi" kikezeljen a mindenféle trükkös, jól kipróbált varázslataival :))) Hagyom magam, leszek a "kísérleti áldozata" csak jöjjön már haza, és gyógyítson meg, és szeretgessen, meg főzzön finomat. Igaz semmi értelme, mert éhes sem vagyok, és sem az ízeket, sem a szagokat, illetve illatokat nem érzem, ................de NAGYON JÓ, HOGY KIRÁLYLÁNY lehetek 1-2 napig :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése