2010. október 29., péntek

Heten, mint a gonoszok :)

Megérkeztek a pöttömök!!! 5 Fiú, és 2 Kislány....
Szerdán este indult meg a vajúdás olyan 10 körül, és tegnap este 10-kor, azaz csütörtökön született meg az utolsó kislány. Dessy-ke nagyon jó anya, néha túlzásba is viszi a nagy takarítást. Az utolsónak született kilány magzatvizet nyelt, és azt hittem, hogy reggelre elmegy, nem tudott szopizni, mert közben nem kapott levegőt. Egész éjjel mellette voltam, és próbáltam a cicire pakolászni. Olvastam a neten, hogy az infra lámpa kiszárítja ilyenkor a vizet a tüdőből, és nem kap tüdőgyulladást. Próbáltam állandóan az infra alatt tartani....sikerült, mert olyan éjjel 2 és 3 között egyszer csak elkapta az ütemet..... :)
Képeket holnap rakok fel, addig csak várjatok :)
Állati fáradt vagyok, azt hiszem!!!!!

1 megjegyzés: