2009. július 24., péntek

és ami velem történt...........

Ahogy a nagy bejegyzésben írtam elmentem a Labrador tenyésztő csajhoz dolgozni.Ott is dolgoztam múlt hét vasárnapig.
Felmondtam..... :)és ez jó hír.Elegem volt már belőle, nem bírtam nézni amit a kutyáival csinált és csinál.Eladta a házat amit béreltünk és így elég rendes pénzre tett szert.Na ezt most arra használja, hogy mindenféle tenyésztői megfontolás nélkül össze-vissza minden honnan kutyákat vesz.Mióta ott dolgozom 2, 5 szeresre nőtt az állomány, és úgy tartja Őket, mint a haszon állatokat.Naponta alig van velük, nincs játék, semmi foglalkozás.Esznek a kennelekben vannak és a többi.
Rossz volt nézni mindezt.Több kutyának elvágatta a hangszálait, hogy ne ugassanak.Amelyikkel valami gondja volt, vagy van eltünteti.Nincsenek öreg kutyái, pedig húszon éve tenyészt.Így bele látva a hétköznapjaiba egy idétlen, rohangáló, hanyag embernek tartom.Tudatlan a felől amit csinál és érzéketlen ember.Csak a pénz hajtja és a kutya gyára sikerei.Semmi más nem fontos neki.
Az utolsó csepp a pohárban az volt, hogy volt egy kutyája akinek valami ízületi gondja volt.Ezt elfelejtette közölni, ezért amikor vasárnap reggel mentem dolgozni, kiengedtem a nagy részre, persze egyedül.Ott végezhette el a dolgát szigorúan 5 perc alatt.Délután azt mondta nekem, hogy 2 havi munkája veszett kárba emiatt.Na elegem lett, hogyan képzelheti, hogy rám hárítja a felelősséget.Volt olyan, hogy elment nyaralni és amíg nem volt itthon a 2-3 hetes kiskutyákat rám bízta, és úgy hagyta őket itt, hogy hasmenésük volt.Szinte minden kutyájának ízületi baja van, mert a kennelben állandóan ugrálnak és mindenfélével próbálkoznak, hogy felhívják magukra a figyelmet.Nagyon sajnálom őket és csak emiatt van lelki ismeret furdalásom, mert úgy érzem, hogy cserben hagytam őket.Ráadásul van nála 2 kutyánk is, mert nálunk is lett egy alom aminek az apukája az ő kutyája és a fedeztetésért kiskutyát kért és vett is még egyet.Nem tudtam kivédeni és akkor még egészen normálisnak is tűnt.Aztán elkapta valami mega mánia és azóta tisztára megzakkant.
Amúgy idő közben varrtam is itthon, vettünk gépeket, berendeztünk egy kis varrodát.Most éppen egy méretes szabóságnak dolgozom.Sajnos még állandó munka helyem nincs, de nagyon reménykedem, hogy mi hamarabb lesz olyan hely ahol majd jól is érzem magam.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, hogy írtál a kutya szállítás körüli korrupcióról és merted nevén nevezni az illetőket. Mi 2010-ben tervezzük a kiutazást, de sajnos itthon kell hagyjuk a kutyusainkat.
    Várom a további beszámolókat!
    Legyen szerencsétek!

    VálaszTörlés